אזור : > ישוב :

: מחירים בשקל החל מ

צימרים בנתניה

נופש בבירת השרון

נתניה היא עיר מגוונת, עיר אשר משלבת בתוכה טבע, תרבות ופנאי. נתניה היא עיר בה התיירות והנופש תופסים מקום נרחב. ניכר כי העיר משקיעה רבות בתחומים אלה. נתניה נמצאת ממש על חוף הים ורצועת החוף שלה היא ארוכה, מעל 13 קילומטרים. לאורך רצועת החוף ישנן טיילות ובהן נקודות תצפית לעבר הים, מסעדות ובתי קפה, דשא ומתקני שעשועים לילדים ועוד. כל אחד ימצא את הנאותיו בבילוי בעיר. בטיילת הראשית של העיר ישנן מעליות זכוכית עימן ניתן לרדת ממש עד לחוף הים, כך שגם בעלי מגבלות יכולים להנות מהעיר ויופיה, מחוף הים המקסים ולנשום אויר של ים צלול. כיוון שענף התיירות הוא אחד הענפים המרכזיים שמהם מתפרנסת העיר, מושם דגש רב על מלונות ועל חדרים  צימרים  לפי שעה בבנתניה.

צימרים על חוף הים

צימרים בנתניה מפוזרים בכל העיר אך בעיקר ישנו ריכוז גדול שלהם בחוף הים. בין מלונותיה הגדולים ניתן למצוא גם צימרים בנתניה אשר ממוקמים בחלקם במבנים כפריים בדומה לצימרים אשר נמצאים מחוץ לעיר וחלקם במבנים עירוניים כמו מגדלים. כך או כך, ישנם יתרונות רבים למיקומו של הצימר על חוף הים. ארוחת בוקר במרפסת תוך כדי צפיה בים מאופק עד אופק מרגיעה את גוף ואת הנפש. לינה בצימר מאפשרת לתכנן את זמן החופשה ממש על פי רצונכם. ישנם צימרים בהם הלינה כוללת גם ארוחת בוקר וישנם כאלה שיש להזמינה במיוחד. בצימרים הכוללים גם ספא ניתן להנות מג'קוזי, סאונה רטובה או יבשה וסוגים שונים של טיפולים. הטיפולים כוללים שיטות טיפול מן המזרח כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינה או עיסוי תאילנדי. ניתן להנות גם משיטות מיוחדות כמו טפול בעזרת אבנים חמות ועוד. בכל רגע ניתן לרדת לחוף הים לטיול של אחר הצהריים או לרחצה במים שהולכים ומתחממים. אזור חוף הים הוא שוקק חיים במיוחד בנתניה ולכן לינה בקרבתו היא בעלת יתרונות בנופש בעיר.

אטרקציות בנתניה

בחירתם של צימרים לפי שעה בנתניה כמקום הלינה לחופשתכם מאפשרת להנות מאטרקציות שונות בעיר וסביבתה. לחובבי הטבע שביניכם, במיוחד אם זמן החופשה הוא חודשים פברואר- מרץ ניתן להנות מפריחתו המקסימה של אירוס הארגמן בשמורת האירוסים הנמצאת בדרום העיר. בסמוך לשמורה נמצאת גם שלולית החורף. זהו אגם קטן ועונתי שנוצר בעקבות היקוות של גשמי החורף. יש בו ריכוז של עופות מים וצמחיה רבה סביבו. שם נמצא גם הפארק של נתניה ממנו אפשר להנות בכל ימות השנה. השוק של נתניה הוא מקום בילוי עבור אלה שאוהבי לעשות קניות אך באווירה מיוחדת ואותנטית. קשה למצוא תחליף לצבעוניותו של השוק, לעושר שבו ולפסיפס האנושי שבו.

שפים חינה סלון כלות זמרים אולמות אירועים ירון אילן

אטרקציות סביב העיר

לא רחוק מנתניה ניתן לנחות לתוך ג'ונגל הנמצא בפארק הסחלבים אוטופיה שבקיבוץ בחן. הפארק מורכב מחלק פנימי שהוא כעין חממה לסחלבים וצמחים הגדלים ביערות גשם. מחוץ לחממה ישנם כמה גנים, בהם שיחים מפוסלים בשלל צורות, גן פרפרים ועוד. בקרבת נתניה נמצאים חמי געש בהם ניתן להנות מפינוק ברחצה בבריכות תרמו- מינרליות, קבלת עיסויים וטיפולי גוף מסוגים שונים. סמוך לגעש נמצא פארק המים הגדול של קיבוץ שפיים הכולל מגלשות מסוגים שונים, בריכת גלים ענקית ועוד.

לופטים בתל אביב